trött

nu sitter ja bara här vid kompisen (datorn) hahahha
har sjukt ont i huvudet så ska nog snart lägga mej i sängen me kevin och mysa
har pratat med min älskling nyss ska bli sååå skönt att du kommer hem imorgon mitt hjärta!
saknar mamma de va jätte roligt att va hemma hos mamma igen de va så länge sen synd bara att vi inte kunde stanna längre men måste ju jobba imorgon
:(

snart är de jul igen  herregud va tiden går snabbt tycker nyss de va jul...
blir nog åka till katrineholm över dagen åker tidigt på julaftons morgon o åker hem senare på kvällen för vi kan inte ta med oss Ajax för sonnys mormor är jätte allergisk och han kan ju inte vara hemma själv hur länge som helst men ja hade tur för mina älskade små systrar skulle visst till sin farmor i jul och hon bor med i sthlm inte så långt från oss så dom skulle prata med sin storebror på sin pappas sida om han kunde köra dom hit runt 13.00 tiden och gå ut me ajax för då klara han sej tills vi kommer hem =)
men allt löser sej alltid ;)

nej nu skla ja få kevin och sova så ja kan få sova jag med imorgon är de upp tidigt hämta martín sen ska han o ja betee oss till jobbet...

God Natt alla hörs o syns imorgon

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ewa

godnatt <3 love you

2009-11-04 @ 21:48:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sirismamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0