TRANÅS

nu är jag brorsan och kevin i tranås hos morsan o hälsar på lite =) ska åka hem imorgon är bara här över en natt =)

nu ska vi snart gå ut så min lilla kille får springa lite han pratar om sin pappa hela tiden vet att min lilla kille saknar sin pappa jätte mycket men de gör hans mamma me kan ja säga =)

men vi syns på torsdag älskling =)

vet inte va ja skulle göra utan dej Sonny du är mitt liv mitt halva hjärta om du inte skulle ha mitt halva hjärta och pussla ihop de med mitt halva som ja håller kvar i min hand så skulle de aldrig bli helt..

jag längtar sååå mycket till de vi vill ska hända <3

nej nu alla glada så ska ja gå ut me mamma,brorsan och kevin ajax med så klart så han får rastas ;)

puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0