NU KANSKE ;)

IDag har ja jobbat hela dagen precis som igår  imorgon ska ja me jobba hela dagen men då ska ja jobba me brorsan så de är skönt :P
sen är ja ledig torsdag o fredag sen jobba hela kvällen vill bara säga att ja saknar min man sååå sjukt mycket ha har legat borta sen måndags men som tur är kommer han hem imorgon men måste åka iväg på torsdfag igen =( men förhoppningsvis kommer han hem igen på torsdag kväll så vi kan mysa massa <3
ikväll har de inte hänt så möe bara tagir de lungt vart ute me hunden som vanligt sen badade ja o kevin tillsammans me de va mysigt och roligt tyckte han mitt lilla hjärta <3
kollar nu ugly betty sen blir de desperata fruar ;) sen sängen e såå sjukt trött nu för tiden vet inte va de är men de blir nog bättre håller på att trycka i mej järn tabletter men de e väl vädret me..

får hoppas på att nu kanske de är <3

ÄLSKAR ER SONNY & KEVIN NI ÄR MITT ALLT FINNS INGA BÄTTRE ÄN ER FÖR MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0