GOD MORGON ALLA

Nu har ja precis vaknat säkert bara för 4 min sen... skönt me lite sovmorgon tack mamma för att du tog kevin!!
Idag ska ja åka till banken sätta in lite pengar på min älsklings konto sen åka hem mot Stockholm igen imorgon ska ja jobba sen är jag ledig på fredag skönt...
Imorgon kommer min man hem sååå MYSIGT saknar dej gubben ;)
mysigt samtal vi hade igår kväll älskar dej så himla mycket Sonny..
Nu kom min syrra upp helt seg haha hennes hår står åt alla håll men man ska väl inte säga så mycket mitt är väl inte heller de finaste direkt :D
nej nu ska ja inte sitta här måste ut me hunden så han inte kissar på sej sen blir de duchen sen bara sitta och prata me mamma innan de bär av hem igen...

ÄLSKAR DIG SONNY BERGSTRÖM DU OCH JAG MOT ALLT <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0