FIKA

nu har vi ätit Sonny har lagat maten mmmm jätte gott men de e de alltid när han lagar :)
sen tänkte ja åka o fika me Anette ska förbi Ewa o Danne :) Danne fyller år idag Grattis...
sen ska ja bara vara me min lilla kille eller lilla o lilla han börjar bli en stor kille :) och självklart med min älskade man <3 <3

nej nu ska ja bada tror ja sen blir de åka i fika ska nog åka förbi återvinningen me o slänga lite skräp eller så utnyttjar ja Ewas sopprum igen de blir fasiken smidigast :P 
ÄLSKAR MIN FAMILJ <3

kevin för snart 1 år sen :)
Bilden är tagen för ca 1 år sen


MINA ÄLSKLINGAR <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

vi ses imorn istället=)

2009-11-08 @ 22:09:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sirismamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0