ÄLSKAR

jag älskar verkligen min familj tack för att ni finns du fattas bara en sak en enda sak men de kommer de me förhoppningsvis <3
nu jobbar ja men som tur är jobbar ja me martin skönt som fan allså då kan man bara ta de lungt o ha trevligt :)
har vart och hälsat på Ewa och Dannes flicka nr 2 sååå sööt ja smälter she like me hahah hon sov såå skönt hos mej lilla fislutta :) siri är stolt över sin lilla lilla syster men lite svartsjuka finns de ju men så blir de ju inte lätt för en liten tjej på 4 år...
ja får skit för Ewa att de går för långt tid mellan att ja skriver på min blogg men en sak ska ja tala om för dej fröken boström ja har annat för mej HAHAHHA ;)
nu ska ja fortsätta jobba sen längta hem till min familj min lilla kille som är såå stor de e kul att se men de gör såå ont i mitt hjärta när man inte lyssnade på folk att ta vara på varje ögonblick för tiden flyger bara förbi man trodde dom snacka skit men de e sant min lilla bebis som föddes 070309 en fredag kom ut 08.38 är snart 3 år min lilla bebis som låg hos sina föräldrar i sängen på sjukhuset så liten o hjälplös är en stor kille som vet va han vill,pratar för sej själv och säger varje dag mamma kevin älskar dig och till sonny pappa kevin älskar dig <3 <3
kommer ihåg hela dagen han föddes har aldig vart så lycklig över att se våran lilla prins i verkligheten man har bara undrat om hur han skulle se ut när man väl såg va han den finaste bebisen någonsin från först början lik sin pappa och även nu lik sin pappa..

glöm aldrig hur mycket ja älskar er Sonny och Kevin <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

hahah jaja som vadå? "pappersrbete" på jobbet? eller snacka skiiiit bara o ta de lugnt o eeehhh köra bil? :P hihihi men ett litet omdan kan du väl eller iafl nån i veckan faaaaaaaaaaan hahah

2009-11-27 @ 12:07:40
URL: http://www.metrobloggen.se/sirismamma
Postat av: Eza

hee du gumman glöm inte att han varje morgon här hemma säger mamma kevin kan mamma kevin vill hahaha... han e ju bara för go den söte lille kev:)

2009-11-27 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0